En kestä- ihan mahtava keskustelublogi! Lukaiskaapa kun hetki aikaa vaikka junalla jonnekin.
Edellisessä blogikirjoituksessani kirjoitin ulkopuolisten somekonsulttien palveluista. Alla olevassa linkissä erään konsultointi yrityksen pitämä blogi, josta löytyy mm. sometohtorin lisäksi muutakin avartavaa luettavaa.
Tohtorin vastaanotolla puidaan mm. seuraavaa pulmaa, joka on askarruttanut myös itseäni: " Löysin netistä mielenkiintoisen tai hauskan jutun ja jaoin sen sosiaalisessa mediassa. Minua ennen viisitoista kaveriani ja 10 000 muuta oli jo jakanut saman asian eri some-palveluissa. Teinkö turhaa työtä tai peräti virheen?"
Some-tohtori ruotii ongelmaa ja pyrkii selvittämään, miksi näin on käynyt ja mitä asialle pitäisi tehdä. http://www.sulava.com/2012/02/dear-some-tohtori-jaoin-linkin-jonka-kaikki-olivat-jo-nahneet-mita-teen/
:D Kiitos kun jaoit tuon sivuston! Pitääpä joskus lukaista, kunhan ehtii. Sometohtorihan on aika näppärä idea ja olisi varmasti joillekin yrityksillekin tarpeellinen! :)
VastaaPoistaTämä on Sulava Oy:n blogi http://www.sulava.com/ ja tämä toimii yrityksen markkinointikanavana. Toki asiaa niin yrityksille kuin yksityisillekin. Hyviä vinkkejä.
VastaaPoistaAjattelin siis lähinnä, että jos joku todella alkaisi pyörittää jonkinlaista "sometohtori" -palvelua, olisi se varmasti monille yrityksille (ja tietysti yksityisillekin) hyödyllistä :)
VastaaPoistaNiin. Luin vähän huolimattomasti viestisi. Se olisi todellakin hyvä idea. Sometohtori-palvelun voisi laittaa pystyyn vaikka isommalla porukalla. Vaikka tällä kurssilla.
VastaaPoistaAinakin näyttäisi hyvältä cv:ssä ;)
VastaaPoista